środa, 16 kwietnia 2014

Prolog

Alice ma szesnaście lat. Uwielbia plastykę i historię sztuki. Z pozoru miła, ale jak to się mówi pozory mylą. Jaka będzie nie długo? Co wydarzy się w jej życiu? Co aż tak ją zmieni?
~♣~

Budzik. Urządzenie, które każdego ranka ogłasza, że to już czas wstawać. Nikt nie lubi wcześnie wstać. Niektórzy, aczkolwiek większość, wolałaby zasnąć i już się nie obudzić. Ale czy tak można?

~♣~

Brunetka obudziła się z głębokiego snu. Czarny kosmyk włosów odgarnęła za ucho. Jeszcze raz zamrugała oczami i tym razem dokładniej przyjrzała się pomieszczeniu.
Ku jej zdziwieniu ujrzała dwie pary drzwi. Z jeszcze większym zdziwieniem uznała, że od jednych z nich bije dziwne światło, a kiedy stanie się obok wyczuwa się, jak to określiła dziewczyna, magię.
Ciekawość dziewczyny o imieniu Alice była nie do powstrzymania. Brunetka stuknęła w owe "magiczne" drzwi. Jej palec odbił się, a powierzchnia pomarszczyła. Aby się upewnić spróbowała jeszcze raz i jeszcze raz, i jeszcze raz. Za każdym razem rezultat był taki sam.
Alice zanurzyła jedną rękę, potem drugą. Poczuła przyjemny powiew. Nagle drzwi zaczęły znikać, a wraz z nimi dziewczyna. Szybko weszła do środka.

~♣~

Prolog pisany razem ;D  Moja część w nocy, a Zagubionej w jej nocy xd
Moje bazgrołki troszku nie wyszły... Ale co tam!
Już ponad 40 wyświetleń ♥  Dobrze tak zacząć od zera wyświetleń xd
Bardzo dobrze mi się to pisze, nie wiem jak Zagubionej, ale chyba nie jest źle? ;P
Liczymy na komentarze z Waszej strony, kiedy rozdział? Nie wiem, ale pewnie niedługo, bo wolne ;D











6 komentarzy:

  1. Noemi się zakochała <3 <3 <3
    Takie to piękne i tajemnicze <3
    Już kocham to opowiadanko. :3
    Jeszcze moje ukochane imię Alice
    Ahhh trafiłam chyba do nieba. ;***
    Macie ogromny talent więc życzę Wam: czasu, weny, czasu i weny :3
    Pozdrawiam
    ~Noemi

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny !
    czekam na next ;)
    i zapraszam do siebie :)
    http://opowiadanietini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeja <333
    Kooocham <3
    Piękne i tajemnicze :*
    Zaczynam kochać to opowiadanie.
    Masz talent i proszę Cię... Nie zmarnuj go :D
    Pisz dalej :*
    Em... Teraz będzie reklama xD
    Mam nadzieję, że mi to wybaczysz ^-^
    Zapraszam do Siebie :)
    http://forever-leonetta-love-story.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Cheryl ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiecie, że będę czytać xd Jej! Byłam pierwswzym obserwatorem ^^
    Macie talenciki, więc ich nie marnować! ;D
    Pisać, pisać i pisać :D
    A Kamilka sobie teraz to gówniane anime ogląda ^^ Widzisz, pani od plastyki poleca najlepsze anime <3
    Reklama:
    Polecam anime "Skip Beat!" sera 25 odc. ^^
    A teraz serio reklama (i tak wiem, że mi wybaczysz ^^):
    kamilka-pl.blogspot.com

    K.C.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie sie zapowiada.....
    Naprawde wciagajace opowiadanie.
    Mam nadzieje ze niedlugo bd pierwszy rozdzial

    Pozdrawiam

    By: Iśka xoxo

    Zapraszam mystory-jortini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Prolog bardzo fajny :)
    Sliczne imię wybrałaś, nie pozostanie mi nic, oprócz czekania :D
    violletta-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń