poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Witajcie :3

Należałoby się przywitać =D 
Więc imienia mego nikt nie zna. Latek mam 2014-1999 
Na matme jej się wzięło -.- xD
Mieszkam strasznie daleko od Was =/
Jestem jaka jestem...
Założyłam tego bloga z moją kochaną misią ;*
Pomysł jest jej... Aby było na kogo zgonić jakby sie nie podobał xD Czego absolutnie nie mówię. Myślę że nasza historia się spodoba ;3 Więc oczekujcie prologu lub rozdziału =]
GG: 49930902 
Taki kontakt jakby ktoś chciał popisać, poznać tą tajemniczą dziewczynę...xD
zαgυвισηα ω śωιє¢ιє мαяzєń...♥ 

~♣~

Ekhm, nadszedł czas, bym wygłosiła to "dłuuuuuuugie" przemówienie ;P
Więc dla Was jestem albo Berry, albo Misia, jestem o rok młodsza od Pani powyżej ;)
Może to "Berry" ma jakieś znaczenie i wiadomo skąd się wzięło... ALE TO MISIA TO ZAGUBIONA WYMYŚLIŁA xd
Interesuję się fotografią, grafiką komputerową, gram na gitarze i keyboardzie, mam paru idoli ♥
Mieszkam na lewo od środka Polski #.# xd
Na bloggerze jestem od ponad pół roku, aczkolwiek miałam inne starsze konto.
Nie, nie mam ulubionej piosenki xd
Parę osób może mnie kojarzyć z tego bloga:
http://story-leonetta-forever-and-ever.blogspot.com/
Wiem o czym będzie ta historia, ale i tak razem z  zαgυвισηα [Nie wiem jak na Ciebie mówić, żeby nie po imieniu xd] musimy obgadać wszystko ;D
Jeśli ktoś z tutaj obecnych chciałby się ze mną skontaktować:
GG: 49756631
[E]MAIL: b.verdas.p.blanco@gmail.com
Zapraszam ;)
Mamy nadzieję, że ta historia przypadnie Wam do gustu ;3 [jakie słownictwo xd]
~Berry

1 komentarz: